רעיונות לימי הולדת

חוגגים יום הולדת? מעוניינים באירוע מיוחד וחוויתי שייזכר אצל כל החברים שלכם? אם אתם מחפשים רעיונות לימי הולדת, אחד הרעיונות המוצלחים הוא סדנת קוקטיילים. סדנת הקוקטיילים של זיו מנור מועברת באופן חווייתי וטעים במיוחד.

 

כיצד לתכנן יום הולדת?

כמעט כל מי שרוצה לתכנן יום הולדת נתקל בקשיים בבחירה, בעיצוב ובתכנון. ריכזנו לכם מספר טיפים לתכנון יום הולדת-

  • זמן- החליטו מספיק זמן מראש איך אתם רוצים לחגוג את יום ההולדת שלכם- ישיבה במסעדה עם חברים קרובים? מסיבה גדולה? סדנה כלשהי? תתחילו לתכנן את יום ההולדת לפחות שלושה שבועות מראש. אם אתם מחליטים לחגוג עם סדנה כמובן שחשוב מאוד להזמין את הסדנה מספיק זמן לפני ולשריין תאריך.
  • מתי חוגגים- לאחר שבחרתם איך אתם רוצים לחגוג, יש לבחור מתי אתם רוצים לחגוג. האם בתאריך יום ההולדת? כמה ימים אחרי או לפני? האם אתם רוצים לחגוג בבוקר, בצהריים או בערב? האם אתם מעדיפים סוף שבוע?
  • אורחים- מי האורחים שלך? כמה אורחים אתם מזמינים? ערכו רשימת מוזמנים. מה מתאים לאורחים שלכם? מומלץ להזמין את האורחים מספיק זמן לפני על מנת שיוכלו לשריין את התאריך מראש. חשוב מאוד לעדכן את האורחים על השעה והמקום.
  • עיצוב- איך אתם רוצים לעצב את המסיבה? האם אתם מכינים קישוטים או קונים קישוטים? האם זו מסיבת קונספט או מסיבה רגילה? חשבו על כל אלה למען עיצוב מגניב שישדרג לכם את יום ההולדת.

 

מהי סדנת קוקטיילים?

לאחר שקיבלנו טיפים לתכנון יום הולדת, נבין מהי סדנת קוקטיילים. מי שלא יודע, קוקטייל הוא למעשה משקה אלכוהולי המוכן על ידי ערבוב של מספר משקאות. קוקטייל יכול להיות אלכוהולי בלבד, כלומר ערבוב של משקאות אלכוהוליים או מיקסר שהוא כינוי לקוקטייל המערבב משקאות אלכוהוליים ומשקאות קלים. בדרך כלל קוקטייל מוגש עם קרח.

סדנת קוקטיילים היא סדנה מהנה וחווייתית בה לומדים להכין קוקטיילים לפי טעמכם, בין אם אתם מעדיפים טעמים מתוקים, מלוחים, חמוצים או מרים. קיימות סדנאות אלכוהול שמתמקדות בסוג אלכוהול אחד כמו וויסקי, יין או בירה. בסדנאות קוקטיילים תוכלו לשלב מגוון רחב של סוגי אלכוהול לפי בחירתכם. סדנאות קוקטיילים מתאימות למגוון רחב של אירועים חברתיים כשבראשם ימי הולדת.

 

מדוע לבחור בסדנת הקוקטיילים של זיו מנור?

סדנאות הקוקטיילים של זיו מנור הפכו כבר מזמן לשם דבר בתחום סדנאות מהנות לאירועים חברתיים.

  • מידע- קודם כל סדנאות קוקטיילים מעבירות מידע רב בצורה מהנה מאוד. אתם לומדים על סוגי האלכוהול השונים ועל שילובים מעניינים וטעימים שניתן לעשות. הידע מועבר בצורה חווייתית וחושית כשאתם עושים זאת בעצמכם תוך טיפים של המנחה.
  • חיבור בין כל החברים- סדנאות בכלל וסדנאות קוקטיילים בפרט הן דבר מחבר. כל החברים חווים את אותו הדבר ביחד, צוחקים ונהנים. אפילו אם אתם והחברים שלכם קרובים מאוד, סדנת קוקטיילים יכולה לחבר ביניכם אפילו יותר. האלכוהול שמשחרר את האווירה והכנת הקוקטיילים הטעימים והכיפיים גוררת הנאה וחיבור בין כולם.
  • הרבה צחוק- כפי שציינו, האלכוהול משחרר את האווירה. אם תבחרו בסדנת קוקטיילים לחגוג יום הולדת אתם תרוויחו יום הולדת מצחיקה וחווייתית במיוחד.
  • הרבה מוסיקה והרבה אלכוהול איכותי שיזרום בגופכם- סדנאות קוקטיילים משלבות בתוכן אלכוהול איכותי וטעים. זיו מנור אוהב שבסדנאות שלו יש מוסיקה כיפית שאתם אוהבים ושתנעים את זמנכם. האלכוהול שמשחרר את האווירה, המוסיקה הנעימה, יוצרים אווירה מדהימה לכל מי שלוקח חלק בסדנה.
  • זיכרונות- אחד הדברים המרכזיים שתרוויחו מסדנת הקוקטיילים של זיו מנור הוא זיכרונות טובים, מצחיקים וחווייתיים עם כל האנשים שאתם אוהבים ובאו לחגוג איתכם את יום ההולדת שלכם. זה יהיה אחד הימי הולדת הזכורים שלכם.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ארוחת ערב
בלוג

טיפים לתכנון ארוחת ערב מנצחת

לארוחות הערב יש מקום ייחודי במפגשים חברתיים. הן לא עוסקות רק באוכל, הן גם מאפשרות ליצור אווירה טובה המובילה לחיבור, צחוק וזיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם מתכננים מפגש קטן עם חברים קרובים או דווקא ארוחת ערב גדולה ומפוארת, חשוב שתדעו כיצד לתכנן את ארוחת הערב כדי שתהיה מוצלחת.

דירה
בלוג

ביטוח תכולה לדירה – למה אנחנו חייבים לרכוש פוליסה ואסור לנו לסמוך שהכל יהיה בסדר

ישנן פוליסות ביטוח שאנחנו מקפידים מאוד לרכוש, גם אם לא מחייבים אותנו לעשות זאת. ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ואפילו ביטוח מבנה לדירה שלנו, בפרט אם אנחנו מתגוררים בדירה שכורה. ברור לנו שאם חס וחלילה קורה משהו, מוטב שתהיה לנו פוליסת ביטוח ולא נידרש להתמודד עם המצב לבדנו ולשלם על כך מכיסנו.