מאפיית נונו

מתכוני המאפים המסורתיים בצרפת ובאיטליה שונים, אך הם משתמשים באותם מרכיבים. המאפים בצרפת עשירים ומתוקים יותר מאלה שבאיטליה. קרואסונים, העשויים משילוב עשיר של חמאה, קמח, שמרים וחלב, הם המאפים הפופולריים ביותר בצרפת. הם מגיעים בצורות שונות כגון מלבנים או עגולים עם צורת סהר או קו ישר.

רבים מהמאפים הללו קיימים כבר מאות שנים וחלקם מקורם ביוון העתיקה או ברומא. יש ממתקים בצורות, בגדלים שונים ועם מרכיבים שונים. חלק מהמאפים הללו כוללים קרואסון, סופגניה, אקלר, דנישים, מקרונים וכו'. לא משנה מה השעה או היכן אתה נמצא בעולם או בארץ או במאפיית נונו, בטוח שיהיה מאפה שיספק את התשוקה שלך למשהו מתוק!

אני אוהב מאפים. אני אוהב במיוחד את אלה שאמא שלי מקבלת במאפייה. הקרום החמאתי והמתקלף מדהים והם תמיד כל כך מתוקים! הם גם לא יקרים מדי. אחד המאפים האהובים עליי הוא קויין-אמן. זהו מאפה ברטוני שמקורו בצרפת ויש לו קרום פריך ממש עם חמאה שנמסה לתוכו, ונותנת לו טעם מדהים. ומיוצר בדרך כלל עם בצק לחם שקלוע לכיכר עגולה עם שכבות רבות, ואז מברישים בחמאה ומפזרים סוכר לפני אפייה בתנור במשך כשלושים דקות. זה יכול להיות מוגש כארוחת בוקר, צהריים או קינוח תלוי איך אתה מרגיש לגבי פחמימות!

חדרה היא עיר בצפון ישראל, על חוף הים התיכון. בשנת 2017 הוכרזה חדרה כעיר. אוכלוסיית העיר מנתה 93,000 נפש בסוף 2016. במקור עיירה קטנה באחד מסניפי נתיב מסחר העובר מיפו לטול כרם ומעבר לעיר הנמל בסוריה טריפולי, היא גדלה במהירות ב-1948 במסגרת מאמץ מכוון של מתכנני ממשלת ישראל להקים עיירות חדשות בקרבת יישובים כפריים גדולים עם אוכלוסיות המונה בין 500 ל-2,500 נפשות.

כשתגיעו לחדרה תמצאו מלונות רבים בהם תוכלו ללון לביקורכם. תמצאו גם שפע של מסעדות בהן תוכלו ליהנות ממאכלים ישראלים מסורתיים או משהו אחר כמו פירות ים או סושי אם זה מה שמושך אתכם יותר!

חדרה היא עיר חוף יפהפייה והמרכז הכלכלי והתרבותי החשוב ביותר של צפון ישראל. המונה כ-100,000 תושבים.

הוא ממוקם ליד נהריה וחיפה באזור הגליל המערבי על הים התיכון, בגובה של 10 מטרים מעל פני הים. מיקומה של חדרה על הים התיכון השפיע רבות על ההיסטוריה שלה, והפך אותה לעיר נמל חשובה במשך מאות שנים. כתוצאה מכך, חדרה הייתה נתונה לשליטה זרה שונה לאורך זמן, מיונים ועד רומאים, עות'מאנים ועד קולוניאליסטים אנגלים.

בשנים האחרונות חדרה התפתחה למרכז היי-טק עם תעשיות רבות כמו ייצור אלקטרוניקה וחברות רפואיות המקימות בה משרדים. חדרה היא עיר במחוז חיפה בישראל המונה כ-126,000 תושבים. הוא ממוקם למרגלות הכרמל וליד הים התיכון.

היא נוסדה ב-1933 על ידי יהודים שהיו חלק מקבוצה ציונית בשם "הפועל המזרחי". שמו של היישוב בא מישעיהו יא, א, "אבל לא יהיה עוד קדרות למי שהיו במצוקה. בעבר הוציא לאור את ארץ זבולון ואת ארץ נפתלי, ועכשיו הביא שמחה לתושבי חדרה"

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ארוחת ערב
בלוג

טיפים לתכנון ארוחת ערב מנצחת

לארוחות הערב יש מקום ייחודי במפגשים חברתיים. הן לא עוסקות רק באוכל, הן גם מאפשרות ליצור אווירה טובה המובילה לחיבור, צחוק וזיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם מתכננים מפגש קטן עם חברים קרובים או דווקא ארוחת ערב גדולה ומפוארת, חשוב שתדעו כיצד לתכנן את ארוחת הערב כדי שתהיה מוצלחת.

דירה
בלוג

ביטוח תכולה לדירה – למה אנחנו חייבים לרכוש פוליסה ואסור לנו לסמוך שהכל יהיה בסדר

ישנן פוליסות ביטוח שאנחנו מקפידים מאוד לרכוש, גם אם לא מחייבים אותנו לעשות זאת. ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ואפילו ביטוח מבנה לדירה שלנו, בפרט אם אנחנו מתגוררים בדירה שכורה. ברור לנו שאם חס וחלילה קורה משהו, מוטב שתהיה לנו פוליסת ביטוח ולא נידרש להתמודד עם המצב לבדנו ולשלם על כך מכיסנו.

בית קפה
בלוג

בתי קפה בקריית אונו: אווירה, איכות וחוויה בלתי נשכחת

כל חובב קפה יודע שבכל יש סיפור, מנגינה סודית המורכבת מארומה ואווירה שרוקדת לצלילי פעימות לב אורבניות. בתוך החיוניות השוקקת של קריית אונו הישראלית, סימפוניה של בתי קפה מחכה להקסים אתכם עם סיפורים מאדים ואספרסו. כאן, האווירה מעקצצת בשילוב מוזר של מסורת וחדשנות, ומהווה רקע לתרבות קפה יוצאת דופן שמזמינה לחקור.

שירותי משלוחים
בלוג

המודל העסקי של שירותי משלוחים מקוונים

שירותי משלוחים מקוונים הפכו היום למרכיב העיקרי בחיי אנשים שמבקשים להזמין את הארוחות האהובות עליהם מנוחות ביתם, עם הפעלת פלטפורמות שמציעות מגוון רחב של אפשרויות קולינריות ומאפשרות לאנשים ליהנות מארוחות באיכות של מסעדה בנוחות של ביתם.