קרדיט תמונה: freepik

חיפוש שפים פרטיים לאירוע

חיפוש שפים פרטיים לאירועים יכולה להיות מטלה מאוד מסובכת אם לא עושים את זה נכון. יש היצע לא נורמלי של שפים, כאלה שהם מקצועיים וכאלה שגם פחות. איך אתם אמורים מתוך היצע כל כך רחב להתמקד בשפים פרטיים שיכולים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח? יש מספר דרכים לייעול חיפוש שפים פרטיים לאירוע, ריכזנו אותם עבורכם.

 

איך זה עובד?

הדרך הישנה יותר עבור חיפוש שפים פרטיים לאירוע הוא על ידי סינון ממוקד לפי מיקום וסוג האוכל שאתם רוצים לאכול, חלבי, בשרי, אסייתי וכן הלאה. בדרך הזאת אתם יכולים למצוא עוד כל השפים הרלוונטים עבורכם, הבעיה העיקרית היא שאתם לא באמת יודעים עד כמה הם מקצועיים. הדרך הנכונה עבור חיפוש שפים פרטיים לאירוע היום היא באמצעות איזי שף – אתר easy chef. מדובר על אתר אשר מרכז בתוכו את כל השפים המומלצים ביותר, באתר ניתן לערוך סינון בהתאם לצורך שלכם, החל מתקציב ועד מיקום. באתר זה אתם תמצאו את כל השפים המובילים, ככה שיש לכם סינון אוטומטי של שפים שאינם עונים על הגדרות ההמלצה של הלקוחות שלנו. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר ולעבור שלב אחרי שלב בתהליך הזנת הפרטים האישיים לאירוע, לאחר מכן כל האפשרויות יופיעו עבורכם.

 

איך בוחרים שף פרטי לאירוע?

גם כאשר אתם בוחרים שף פרטי דרך easy chef, עדיין אתם צריכים לדעת איך למקד את הבחירה שלכם בהתאם לקהל היעד. לא פשוט להתאים את האוכל לכמות גדולה של אנשים, לכן אתם צריכים למצוא תפריט מגוון או תפריט שלאו דווקא מותאם לקהל היעד אלא לז'אנר של האירוע. במקרה בו מדובר על מסיבת בריכה המונית לדוגמא, אנשים רוצים אוכל מהיר וטעים. בשביל סוג האירוע הזה אתם לא רוצים עכשיו אוכל מפונפן, אלא משהו זמין כמו מטוגנים, שניצל בלחמנייה, ירקות ואולי אפילו שתייה חריפה. מצד שני, כאשר מדובר על שף פרטי שמגיע עד אליכם הביתה לאירוע מצומצם יותר אתם כן צריכים להתאים לקהל היעד, תוכלו לבחור שף בשרים, שף גורמה, אוכל אסייתי וכן הלאה. שפים רבים מעניקים לכם את האפשרות לבחור מתוך התפריט שלהם את המנות שאתם רוצים ואף להכין מנה מיוחדת עבורכם.

 

כמה זה עולה לי?

המחיר משתנה בהתאם לסוג השף ותחום ההתמחות שלו. בדרך כלל, אוכל חלבי יהיה זול יותר מאשר אוכל בשרי או דגים. המחיר לרוב נקבע עבור כל ראש, עם זאת ההזמנה תהיה החל מסכום מסוים. זאת אומרת, גם אם המחיר לראש הוא 120 ש"ח, ברגע שאתם זוג בלבד, המחיר יהיה החל משכר המינימום שאותו קובע השף לכל הזמנה. המחירים לרוב נעים בין 120 ש"ח לראש ועד כ-400 ש"ח.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ארוחת ערב
בלוג

טיפים לתכנון ארוחת ערב מנצחת

לארוחות הערב יש מקום ייחודי במפגשים חברתיים. הן לא עוסקות רק באוכל, הן גם מאפשרות ליצור אווירה טובה המובילה לחיבור, צחוק וזיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם מתכננים מפגש קטן עם חברים קרובים או דווקא ארוחת ערב גדולה ומפוארת, חשוב שתדעו כיצד לתכנן את ארוחת הערב כדי שתהיה מוצלחת.

דירה
בלוג

ביטוח תכולה לדירה – למה אנחנו חייבים לרכוש פוליסה ואסור לנו לסמוך שהכל יהיה בסדר

ישנן פוליסות ביטוח שאנחנו מקפידים מאוד לרכוש, גם אם לא מחייבים אותנו לעשות זאת. ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ואפילו ביטוח מבנה לדירה שלנו, בפרט אם אנחנו מתגוררים בדירה שכורה. ברור לנו שאם חס וחלילה קורה משהו, מוטב שתהיה לנו פוליסת ביטוח ולא נידרש להתמודד עם המצב לבדנו ולשלם על כך מכיסנו.