with_logo2

כלים למנגל – לא מתפשרים על איכות

יש המון דרכים לבשל בשר. אחת הדרכים הנפוצות שאנשים אוהבים להשתמש בהן היא מנגל – מי לא אוהב לעשות "על האש" עם חברים או משפחה? אך אדם אשר מנוסה יותר בתחום מאחרים יודע שמנגל בפני עצמו זה לא מספיק. אנחנו, צורכי הבשר צריכים כלים ואביזרים על מנת להכין את הבשר על המנגל בצורה הטובה ביותר וגם על הדרך להנות מהתהליך. אז באילו כלים למנגל משתמשים? ואיך בוחרים את הכלים האיכותיים ביותר?

 

מגוון של כלים – מגוון של אפשרויות

כיום מוצעים בשוק מגוון כלים למנגל שחלקם חובה וחלקם פשוט משדרגים את החוויה. כלים שבעינינו הם חובה הם למשל מרית, מלקחיים, מד חום לבשר ומברשת סיליקון או בד. מרית ומלקחיים מוכרים לכולנו – משתמשים בהם על מנת להניח, להרים או להפוך את הבשר על המנגל. מד חום הוא מוצר חשוב כיוון שהוא יעזור לכם לדעת מתי בדיוק הזמן הנכון להוציא את הבשר מהמנגל. מברשת סיליקון מוכרת לנו גם מהמטבח ה"רגיל" – מברישים באמצעותה רוטב, מרינדה, זיגוג, ביצים וכד' להוספת טעם ייחודי לבשר.

 

ואילו כלים ישדרגו לי את החוויה?

ישנם כלים למנגל שהם לא חובה, אבל הם בהחלט משפרים ומשדרגים, ומוציאים את המיטב גם מהבשר עצמו וגם מהחוויה של הכנת הבשר. למשל – פלאנצ'ה לצלייה על הגריל, מזרק לרטבים שיהפכו כל בשר גנרי לחוויה קולינרית מטורפת באמצעות הזרקת רוטב לתוך החלקים השומניים של הבשר, טאבון עם אבן שמוט בו תוכלו להכין אפילו פיצה על המנגל ועוד שלל כלים נוספים שיש לשוק להציע.

 

כיצד בוחרים את הכלים האיכותיים ביותר?

מבחינת בחירת כלים, אנחנו תמיד מציעים לערוך סקר שוק – להבין אילו חברות מציעות אילו מוצרים, ממה הכלים עשויים, מה היא רמת הנוחות של הכלים, כמה הכלים שיש לחברה להציע מקלים על חייכם או משדרגים את חווייתכם, האם הכלים עשויים מחומר שהוא לא מוליך חום בחלק שבו אוחזים על מנת שלא תצטרכו לדאוג מכוויות, ולאחר מכן לחשוב על האיכות מול המחיר. תמיד בדקו בחברות שונות מוצרים שונים ואז תגיעו להחלטה מושכלת.

 

Traeger Grills, החברה המובילה בארץ למעשנות בשר באיכות הגבוהה בשוק, מציעה מגוון כלים למנגל באיכות בלתי מתפשרת, גם כאלו שהם חובה לכל חובב בשר וגם כאלו שישדרגו את החוויה ואת הטעמים, עם גאדג'טים חדשניים וטכנולוגיה מתקדמת. אתם מוזמנים לעיין באתר של
Traeger Grills
 בכתובת https://www.traegergrills.co.il/ ואם יש לכם שאלות אתם יותר ממוזמנים להתקשר למספר הטלפון 1800-10-12-84 ואחד מנציגי החברה יסייע לכם בשמחה רבה!

 

שתפו פוסט זה