קרדיט תמונה:freepik

טעמים וניחוחות קסומים מיפן

האוכל היפני כובש את העולם – ובמיוחד את ישראל. המוני ישראלים התאהבו במהרה באוכל המגוון והקסום המגיע אלינו מהמזרח, עם כל האופי והייחודיות שבו. ועכשיו יותר מתמיד אתם יכולים לחוות חוויה קולינרית אמיתית של אוכל משובח מטובי השפים המומחים במטבח היפני!

קייטרינג איכותי לכל אירוע

אירוע טוב הוא אירוע שזוכרים בזכות האוכל הייחודי שבו. אם אתם רוצים שגם האורחים שלכם יחוו אוכל טוב ואווירה טובה ומיוחדת, כדאי לכם קייטרינג מטבח יפני. יש לנו מגוון דוכני אוכל המתאימים לאירועים פרטיים ועסקיים. השפים שלנו הם מהמובילים והמנוסים ביותר בתחומם בישראל, והם יודעים לשלב בין הטעמים והניחוחות הייחודיים למרכיבים טבעיים, טריים ואיכותיים במיוחד, שמעניקים לכם ולכל האורחים שלכם חוויה קולינרית יוצאת דופן של פעם במאה. קייטרינג נותן שירות לכל סוג של אירוע תוך שמירה על הדרישות, העדפות והצרכים של לקוחותינו עד הפרט הקטן ביותר.

מה בתפריט שלנו?

התפריט מגוון וכולל בין היתר מגשי סושי יוקרתי ואיכותי שמיוצר ומורכב במקום עם מגוון מילויים ססגוניים ומרהיבים, דים סאם עם מילואים צמחוניים ו/או בשריים לבחירתכם, נודלס ומוקפצים, טאפאס יפני, ראמן, לחמניות באן ממולאות, רולים מדפי אורז ועוד המון מנות אחרות ייחודיות ומפתיעות במיוחד!

שף פרטי – עד אליכם

רוצים להביא את החוויה והקסם של המטבח היפני עד אליכם הביתה? להביא את ניחוחות וטעמי יפן עד הבית? המאסטר שפית שלנו קיו אוקדה, מסעדנית מקצועית וותיקה עם ידע וניסיון עשירים תגיע עד אליכם הביתה ותכין עבורכם ערב בלתי נשכח. לרשותכם מגוון מנות יפניות מסורתיות ומקוריות עם נגיעות ים תיכוניות שרק היא יודעת לעשות!

היא תבחר עבורכם רק את חומרי הגלם המשובחים והאיכותיים ביותר לצורך הכנת המנות. זה יכול להיות הפתעה נהדרת ליום הנישואין או יום ההולדת של בן או בת הזוג, במיוחד אם אתם חובבי תרבות המזרח ובייחוד יפן. מדובר בחוויה נהדרת ובלתי נשכחת של טעמים וניחוחות אותנטיים ואהודים במיוחד לחיך הישראלי.

אז במקום ללכת למסעדה אחרת שתגיש לכם מנות "רגילות" מן המטבח היפני, למה שלא תנסו את הדבר האמיתי אצלכם בבית – ברוגע ובזמן שלכם?

התפריט הכי טעים לחוויה בלתי נשכחת של ריחות ומטעמים

התפריט מגוון מאוד וכולל את המנות האותנטיות מן המטבח היפני, וכן מנות עם נגיעות ים תיכוניות מיוחדות ומרהיבות במיוחד – סושי מסורתי וסושי במגוון תוספות מדהימות וייחודיות, רולים מדפי אורז משובח, באנים רכים כמו עננים עם מגוון בשרים או מילויים צמחוניים, נודלס במגוון תוספות לבחירתכם, אוקונומיאקי שזה פנקייק מלוח הייחודי למטבח היפני, ראמן – בורגר במילוי עם בשר או מנה צמחונית, תבשילים נהדרים ושלל טעמים שרק אנחנו יודעים לעשות.

אז לכל מי שיודע להעריך אוכל יפני איכותי ומקורי כמו שצריך, זה הזמן להזמין קייטרינג ושירותי שף עד הבית כאן דרכנו. אנחנו נדאג לספק לכם את האוכל שאתם הכי אוהבים עם התחשבות בפרטים הקטנים ביותר.

 

שתפו פוסט זה