קייטרינג לימי הולדת פרטיים

קייטרינג לימי הולדת פרטיים

יום הולדת זה אירוע של פעם בשנה בו אנחנו יכולים לפרגן לאהובינו ולהעניק לו מתנות, מחוות שונות וכמובן גם לחגוג יחד אתו את מסיבת יום ההולדת.

מסיבות ימי הולדת נחגגות בפורמטים שונים, בצורות שונות וכל אחד למעשה יכול 'לתפור' לעצמו את האירוע על פי טעמו, עם התוכניות שהוא רוצה, האוכל שהוא אוהב וההרכב שהוא בעצמו יבחר ויחליט עליו.

אז איך מתחילים לארגן את המסיבה?

דבר ראשון – אוכל

הדבר הראשון שאנחנו חייבים שיהיה במסיבת יום הולדת ולא משנה לאיזה קהל אנחנו מכינים את המסיבה, גיל המשתתפים או אפילו השעה שבחרנו לחגוג. אוכל! זה הדבר שבלעדיו אין מסיבה ושום דבר לא יתחיל לפני שאכן יהיה אוכל שישמח את האורחים.

כאן מתחילה בדרך כלל ההתלבטות הגדולה. באיזה סוג של אוכל אכן כדאי לבחור?

האם כיבוד קל שכולל ממתקים וחטיפים או שמא כדאי ללכת על אורחה רצינית שכוללת שלוש ארבע מנות? האם האוכל במסיבת יום ההולדת יהיה אוכל ברי או אולי אוכל חלבי? איך נגיש אתה אוכל? גם כאן יש אפשרויות שונות. הגשה אישית לכל סועד, בר מרכזי או שולחן שוק. 

ההחלטה צריכה להתקבל מתוך הבנה מה האורחים בעצם רוצים ועם מה הם הכי ישמחו באירוע שלכם. 

לרוב אי אפשר להקיש בין אירוע אחד למשנהו כי לכל סגנון של קהל יש את ההעדפות שלו, את הטעמים שהוא אוהב ואת סגנון האוכל וכך גם ההגשה המתאימים לו.

קייטרינג לאירוע פרטי – הכי טעים הכי מפנק

אם החלטתם ללכת על ארוחה שווה, טעימה ומפנקת באמת, חשוב שתבררו היטב על קייטרינג טוב ואיכותי שאכן מוכן לספק לכם את המענה הרצוי בתאריך המתאים לכם ועם אוכל שאכן יעשה את האירוע לייחודי, טעים ומפנק במיוחד. היום מקובל מאוד להיעזר בשירותי קייטרינג גם לאירועים פרטיים ואפילו כאלה שנערכים בבית כאשר זה מאפשר ארוחה ברמה גבוהה באווירה הכי ביתית שרק יכולה להיות כי כל זה יקרה בלי לצאת כלל מפתח הבית.

ואל תשכחו את המתנה…

ואיך אפשר בלי להזכיר את המתנות שאתם אמורים לקנות לחתן יום ההולדת ביומו הגדול. חשבו על מתנה שאכן תצליח לשמח את ליבו, השקיעו זמן, משאבים וגם רצון ובחרו את המתנה ההולמת שאכן תשמח את ליבו של המקבל.

ואם דברנו על מתנה, זכרו. אין מתנה בלי ברכה. איחולים, ביטויי אהבה וכל מה שיהפוך את המתנה למחממת לבבות.

גם אם אתם לא ממש חזקים בכתיבת ברכות או שאתם רוצים לחרוז חרוזים מיוחדים ואתם לא ממש מסתדרים עם זה, יש לכם אפשרות להיכנס אל אתר הברכות השלם – לעמוד הבית ושם לקבל את ההשראה או אפילו את הברכה כולה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email