שולחן שוק

שולחן שוק – הופך את האירוע שלכם למרגש וטעים

בחמש שנים האחרונות שולחנות שוק נכנסו בכל הכוח לתחום האירועים הקטנים, עקב מחיר הוגן ושפע של מאכלים חלביים ובשריים מגוון אשר תופסים את מירב תשומת הלב של האורחים ומשאיר אותם שבעים ומאושרים בכל זמן האירוע.

אז מה זה שולחן שוק?

שולחן שוק הוא קונספט חדשני של הגשת אוכל מיוחד וצבעוני באירוע שלכם, כל המזון פרוס על שולחן שוק ענק בצורה מעוצבת ומעוררת תיאבון. שולחן השוק יכול להיות גם בשרי וגם שולחן שוק חלבי ולשלב מגוון מאכלים כמו: שניצל ספייסי בחלה, או בורגר,פלאפל,צ'יפס, ירקות חתוכים וכל טוב נוסף. וכל זה יוצר מראה מרהיב של שולחן שוק גדוש בכל טוב. בנוסף המחיר של שולחנות שוק משתנה בהתאם לגודל האירוע, כמות האנשים ולפי שיקולים נוספים של נותן השירות.

לאיזה אירועים מתאים שולחן שוק?

שולחנות שוק מתאימים למגוון רב של אירועים – יום הולדת, גיבוש בעבודה, בר מצווה של הבן, ועוד הרבה. שולחן שוק הוא ברובו כמשתמע אוכל רחוב , אך לעומת זאת, שולחנות שוק מכילים מאכלים איכותיים ברמה, אוכל טעים ומשובח הפרוס בצורה יפה .

איך מתבצע כל האופרציה עד שאקבל את כל האוכל אליי בצורה יפה ומסוגננת

החברה המספקת את שולחן השוק מגיעה לפחות שלוש שעות לפני התחלת האירוע שלכם, ומכינה את שולחן השוק. צוות החברה בד״כ יגיע כשלושה אנשים אך אם האירוע גדול יותר יגיעו יותר אנשים בהתאם.

מתי מתבצעת הכנת האוכל?

כמעט תמיד כל האוכל נעשה במקום האירוע, ומוגש חם וטרי ישירות מהמטבח. חלק מציעות אפשרות שהן יכינו הכל מראש, ובכך יחסכו את האופרציה של כל הטיגונים במקום האירוע, אבל לרוב האוכל יהיה פחות חם וטרי בצורה כזאת מסיבה זו ישנן עסקי מזון שמבצעים את ההכנה והטיגונים רק במקום האירוע.

אז כמה עולה שולחן שוק

מחיר של שולחן שוק מתומחרים לפי שלושה פרמטרים : כמות המגוון, איכות האוכל והניסיון של השף.. מחירי שולחן שוק בסיסי יתחילו ב־1,500 ₪ ויכולים להגיע עד למחיר של 10,000 ₪ לאירועים ענקיים. כמובן שהמחירים עולים לפי כמות האוכל. ככל שיש יותר אוכל ככה השולחן יהיה יותר יקר.

הסיר של אמא שולחנות שוק

אז הגעתם להחלטה להזמין שולחן שוק מסוגנן לאירוע שלכם וכל מה שנותר הוא למצוא את בר המזל שיספק אותו? בסיר של אמא תמצאו את מיטב שולחנות השוק בכל רחבי הארץ שיספקו לכם מאכלים שווים ומפנקים במיוחד. מחפשים שולחן שוק לאירוע ולא יודעים איפה להתחיל? צרו איתנו קשר ונעזור לכם בשמחה!

שולחן שוק

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email