מסעדה

ציוד מומלץ למסעדות

 

 

בעת הקמת או שיפוץ מסעדה יהיה עליכם לשים לב לציוד אותו תכניסו למסעדה. בחירת ציוד למטבחים תעשייתים תהיה שונה בהשוואה לבחירת ציוד למטבח הביתי. השיקולים צריכים להיות אחרים, והיקף העבודה מן הסתם יהיה אחר לחלוטין. זוהי הסיבה שבגינה הכנו לכם רשימה של ציוד מומלץ שחובה להכניס לכל מטבח של מסעדה. בין אם מדובר על מסעדה שהולכת לעבוד בתדירות גבוהה יותר או פחות, הציוד הזה יעשה את ההבדל. בשלב מסוים תוכלו להבין עד כמה בחירת הציוד היא זאת שמקדמת את העסק. מטבח של מסעדה עם ציוד משוכלל יצליח להוציא לסועדים מנות טעימות יותר, כאלה שהוכנו ללא פשרות. התאמת הציוד לאופי העבודה ולסוג הפעילות זה עניין שאי אפשר להישאר אדישים אליו.

מכונת קרח

הסועדים מצידם ירצו לשתות שתיה קרה, מה שלא תמיד יתאפשר בשל שיקולים רבים. מבחינתכם חשוב שיהיה קרח במסעדה, בין אם לשים בשתייה או להכין באמצעותו מנות. מכונת קרח תעשה את העבודה הרבה יותר קלה, ותאפשר לכם להנות מקרח כל הזמן. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה רק לדאוג למלא את המכונה במים. המכונה תעשה את הפעולה הנדרשת ממנה, ובתוך זמן קצר יהיה לכם קרח זמין על בסיס קבוע.

מכונת גלידות

המון מהסועדים מגיעים למסעדות על מנת להנות מקינוחים טעימים ועסיסיים. אף קינוח לא יהיה שלם בלי שתוסיפו לידו גלידה מיוחדת וטעימה, כזאת שהטעמת אליו. זה נכון שאפשר לקנות גלידות מוכנות, אך מה יותר שווה מאשר להכין גלידה במסעדה עצמה? מכונת גלידות תאפשר לכם לקחת את העניין הזה צעד אחד קדימה. על ידי הכנסת חומרי הגלם אל תוך המכונה עצמה, תוכלו להנות מגלידה שאותה הכנתם במיוחד בשביל הסועדים שהגיעו לאכול אצלכם.

מקרר למסעדות

ברגע שיש ברשותכם מסעדה, לא תהיה לכם היכולת ללכת לקניות על בסיס קבוע. בכל יום יהיה עליכם להאכיל מאות סועדים, חלקם יגיעו אליכם בעת ובעונה אחת. זוהי הסיבה שבגינה תהיו מחויבים שיהיה לכם מקרר למסעדות, אליו תוכלו להכניס את חומר הגלם שרכשתם. ברגע שתכניסו לתוכו את חומרי הגלם, יהיה לכם קל להשתמש בהם. המקרר חייב להיות איכותי ועמיד מצד אחד, מצד שני הוא צריך להיות מספיק גדול וכזה שיצליח להכיל כמויות גדולות.

תנור לפיצות

ישנה חשיבות גבוהה לנסות להכניס לתפריט כמות גדולה של מאכלים מכל מיני סוגים. ברגע שהתפריט יהיה מגוון, אין סיבה שהסועדים יעדיפו ללכת לאכול במסעדות אחרות. תנור לפיצות הינו הכרחי לכל אותן המסעדות שמעוניינים להכניס פיצה לתפריט. מעבר לפיצה, יהיה אפשר להשתמש בתנור הזה על מנת להכין עוד רשימה ארוכה ואינסופית של מאכלים. כאשר המטרה תהיה שתגיעו למצב בו אתם נותנים לסועדים שלכם מנות טעימות. עם תנור המיועד לפיצות זה לא יהיה מסובך להכין פיצה ברמה הכי גבוהה שיש.

בשיתוף קירוסקאי ציוד למסעדות.

מסעדה

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ארוחת ערב
בלוג

טיפים לתכנון ארוחת ערב מנצחת

לארוחות הערב יש מקום ייחודי במפגשים חברתיים. הן לא עוסקות רק באוכל, הן גם מאפשרות ליצור אווירה טובה המובילה לחיבור, צחוק וזיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם מתכננים מפגש קטן עם חברים קרובים או דווקא ארוחת ערב גדולה ומפוארת, חשוב שתדעו כיצד לתכנן את ארוחת הערב כדי שתהיה מוצלחת.

דירה
בלוג

ביטוח תכולה לדירה – למה אנחנו חייבים לרכוש פוליסה ואסור לנו לסמוך שהכל יהיה בסדר

ישנן פוליסות ביטוח שאנחנו מקפידים מאוד לרכוש, גם אם לא מחייבים אותנו לעשות זאת. ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ואפילו ביטוח מבנה לדירה שלנו, בפרט אם אנחנו מתגוררים בדירה שכורה. ברור לנו שאם חס וחלילה קורה משהו, מוטב שתהיה לנו פוליסת ביטוח ולא נידרש להתמודד עם המצב לבדנו ולשלם על כך מכיסנו.